Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi!

Jaki jest czas oraz koszty dostawy?
  • Darmowa wysyłka – zakupy za minimum 150zł, czas realizacji do 3 dni roboczych
  • Wysyłka pobraniowa – 13 zł, czas realizacji w ciągu 48h
  • Wysyłka pobraniowa – 17 zł, czas realizacji do 3 dni roboczych.
  • Wysyłka za granicę- 69 zł, czas realizacji uzależniony od Poczty Polskiej
Co podlega reklamacjom ? I jak wygląda proces reklamacyjny?

Towar niezgodny z umową – tak samo jak towar wadliwy – podlega reklamacji. Sprawdź jak wygląda proces reklamacyjny.

Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?

Nie. Zakupów można dokonywać również bez zalogowania. Jednak po założeniu konta będą mogli Państwo za pomocą własnego panelu zarządzać swoim kontem i zakupami w sklepie.

Na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Po zalogowaniu się do swojego konta w naszym sklepie możecie Państwo zobaczyć na jakim etapie realizacji jest zamówienie. Jeśli nie posiadacie Państwo konta możecie zasięgnąć informacji dzwoniąc do nas lub wysyłając maila na adres sklep@drogeriacosmo.pl.

Wszyscy klienci, zarówno posiadający konto jak i nie posiadający go, otrzymują od nas informacje mailowe o przyjęciu zamówienia do realizacji i o jego wysłaniu (wraz z numerem listu przewozowego).

Czy jest możliwość wysłania paczki za granicę ? ile to kosztuje?

Tak, wysyłamy paczki za granicę. Koszt takiej wysyłki to 69 zł. Czas realizacji uzależniony jest od Poczty Polskiej.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tak, jeśli wolisz złożyć zamówienie telefonicznie jest taka możliwość. Postaramy się odpowiedzieć na każde Twoje pytanie.

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, jeśli z jakiegoś powodu chcesz zrezygnować z realizacji złożonego zamówienia – skontaktuj się z nami podając numer zamówienia, które chcesz anulować.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, prosimy jednak skontaktować się z nami przed odbiorem, w celu upewnienia się, czy towar został spakowany.

Jak długo będę czekać na swoje zamówienie?

Zamówienia złożone do godziny 12, wysyłane są tego samego dnia. W przypadku jeśli zamówienie złożone jest po godzinie 12, paczka wysłana jest na drugi dzień.

Czy produkty sprzedawane w sklepie są oryginalne?

Tak, wszystkie produkty są oryginalne.

Co zrobić, gdy towar, który chcę zamówić posiada status „brak w magazynie”?

W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Czy można uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat produktu lub poradę na temat wyboru odpowiednich produktów?

Oczywiście, chętnie odpowiemy na każde pytanie. Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Czy otrzymam fakturę vat ?

Tak, wystawiamy fakturę Vat. W ‘’uwagi do zamówienia’’ prosimy o wpisanie danych do faktury.

Czy mogę sprawdzić paczkę w obecności kuriera?

Tak, po odbiorze produktu, przy kurierze masz prawo sprawdzić towar pod kątem uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia takich uszkodzeń, zażądaj u kuriera sporządzenie protokołu szkody – protokół stanowi podstawę wszczęcia postępowania reklamacyjnego.

Czy mogę zwrócić zamówiony produkt ?

Tak, jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zamówiony towar –  skontaktuj się z nami poprzez e-mail sklep@drogeriacosmo.pl.

Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

Tak, na mailu pojawi się informacja o złożonym zamówieniu (produkty oraz dane kupującego).

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Tak, zostaje wysłany sms z informacją, kiedy i o której godzinie pojawi się kurier.

Co mam zrobić, jeśli Kurier przyjechał z przesyłką, a mnie nie było w domu?

W takiej sytuacji kurier powinien pojawić się na następny dzień, jeżeli kurier nie dotarł, prosimy o skontaktowanie się z nami poprzez e-mail sklep@drogeriacosmo.pl bądź telefonicznie.

Accordion Panel

W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny.

Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu?

Czas na rozpatrzenie reklamacji bądź zwrotu to od 14 – 28 dni roboczych.

Nie znalazłam/znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.

W przypadku problemu, który nie został omówiony powyżej, prosimy o kontakt e-mail: sklep@drogeriacosmo.pl bądź telefonicznie.