Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi!
- Darmowa wysyłka – zakupy za minimum 150zł, czas realizacji do 3 dni roboczych
- Wysyłka pobraniowa – 13 zł, czas realizacji w ciągu 48h
- Wysyłka pobraniowa – 17 zł, czas realizacji do 3 dni roboczych.
- Wysyłka za granicę- 69 zł, czas realizacji uzależniony od Poczty Polskiej
Towar niezgodny z umową – tak samo jak towar wadliwy – podlega reklamacji. Sprawdź jak wygląda proces reklamacyjny.
Nie. Zakupów można dokonywać również bez zalogowania. Jednak po założeniu konta będą mogli Państwo za pomocą własnego panelu zarządzać swoim kontem i zakupami w sklepie.
Po zalogowaniu się do swojego konta w naszym sklepie możecie Państwo zobaczyć na jakim etapie realizacji jest zamówienie. Jeśli nie posiadacie Państwo konta możecie zasięgnąć informacji dzwoniąc do nas lub wysyłając maila na adres sklep@drogeriacosmo.pl.
Wszyscy klienci, zarówno posiadający konto jak i nie posiadający go, otrzymują od nas informacje mailowe o przyjęciu zamówienia do realizacji i o jego wysłaniu (wraz z numerem listu przewozowego).
Tak, wysyłamy paczki za granicę. Koszt takiej wysyłki to 69 zł. Czas realizacji uzależniony jest od Poczty Polskiej.
Tak, jeśli wolisz złożyć zamówienie telefonicznie jest taka możliwość. Postaramy się odpowiedzieć na każde Twoje pytanie.
Tak, jeśli z jakiegoś powodu chcesz zrezygnować z realizacji złożonego zamówienia – skontaktuj się z nami podając numer zamówienia, które chcesz anulować.
Tak, prosimy jednak skontaktować się z nami przed odbiorem, w celu upewnienia się, czy towar został spakowany.
Zamówienia złożone do godziny 12, wysyłane są tego samego dnia. W przypadku jeśli zamówienie złożone jest po godzinie 12, paczka wysłana jest na drugi dzień.
Tak, wszystkie produkty są oryginalne.
W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Oczywiście, chętnie odpowiemy na każde pytanie. Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Tak, wystawiamy fakturę Vat. W ‘’uwagi do zamówienia’’ prosimy o wpisanie danych do faktury.
Tak, po odbiorze produktu, przy kurierze masz prawo sprawdzić towar pod kątem uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia takich uszkodzeń, zażądaj u kuriera sporządzenie protokołu szkody – protokół stanowi podstawę wszczęcia postępowania reklamacyjnego.
Tak, jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zamówiony towar – skontaktuj się z nami poprzez e-mail sklep@drogeriacosmo.pl.
Tak, na mailu pojawi się informacja o złożonym zamówieniu (produkty oraz dane kupującego).
Tak, zostaje wysłany sms z informacją, kiedy i o której godzinie pojawi się kurier.
W takiej sytuacji kurier powinien pojawić się na następny dzień, jeżeli kurier nie dotarł, prosimy o skontaktowanie się z nami poprzez e-mail sklep@drogeriacosmo.pl bądź telefonicznie.
W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny.
Czas na rozpatrzenie reklamacji bądź zwrotu to od 14 – 28 dni roboczych.
W przypadku problemu, który nie został omówiony powyżej, prosimy o kontakt e-mail: sklep@drogeriacosmo.pl bądź telefonicznie.